2020-10-14
Segmentacja rynku | Czym jest i dlaczego warto ją stosować w biznesie?
Segmentacja rynku jest praktyką dzielenia rynku docelowego na konkretne grupy, różniące się ze względu na jakieś cechy, w oparciu o: dane demograficzne, potrzeby, priorytety,...
2020-09-25
Badania online metodą CAWI
Od kilku lat eksperci zauważają znaczny wzrost popularności badań online, głównie ze względu na ich niski koszt realizacji, a także wygodę przeprowadzania. Wygrywają one również...
2020-07-03
6 błędów przy tworzeniu kwestionariusza do badania ankietowego
Tworzenie badania ankietowego to proces wymagający dobrego, skrupulatnego przygotowania. Warto też wcześniej wiedzieć, jakich częstych błędów się wystrzegać, aby badania ankietowe...
2020-06-03
CAWI – Profesjonalne ankiety elektroniczne
CAWI to technika za pomocą której respondent realizuje badania ankietowe zgodnie z wyznaczonym kwestionariuszem, otrzymanym w panelu internetowym, lub przez konkretny portal....
2019-06-08
Ankiety online – buduj silny marketing
W biznesie niesprawdzone pomysły to złe pomysły. Przed wprowadzeniem produktów na rynek należy sprawdzić, czy klienci będą chcieli je kupić. Ten proces nazywamy badaniem rynku....
2019-03-26
O wszystkim tym, o czym ankietowany powinien wiedzieć na temat płatnych ankiet
Ponadto przeprowadzanie procesu badawczego zorientowanego na ankietyzację online, pozwala na wprowadzenie płatnych ankiet, co dla ankietowanych powinno stanowić najważniejszą informację...
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu
z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.
Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w cookies, ustawienia dotyczące plików cookies
możesz zmienić w swojej przeglądarce.